Orașul Cluj-Napoca

Muncește!

Implică-te! Cluj în imagini

La pas prin Oraşul Comoară, Cluj-Napoca

Data publicării
Categoria

A început derularea proiectului european La Pas Prin Oraşul Comoară.

Proiectul urmăreşte în principal promovarea în România a oraşului nostru şi cuprinde câteva mari direcţii de acţiune:

Prima dintre acestea este organizarea unui eveniment de promovare turistică, „Zilele Centrului istoric”, care s-au desfăşurat deja. Apoi sunt campaniile publicitare de promovarea oraşului nostru în Timişoara, Iaşi, Bucureşti, Braşov, Constanţa. Aceste panouri vor rămâne în acele locaţii timp de un an, cât timp se derulează proiectul. Pe lângă partea de promovare outdoor, mai avem inserţii publicitare în reviste de turism şi în pagini web de specialitate, promovări la târguri de turism şi la televiziune, a afirmat primarul Sorin Apostu.

Campaniile de promovare sunt susţinute de materialele de promovare turistică.

Materialele de promovare sunt structurate pe mai multe categorii, şi anume:

  1. Clujul de lângă noi (centrul istoric) presupune realizarea unui Catalog al monumentelor istorice, a două ghiduri turistice (un ghid general şi unul al traseelor tematice, gotic, baroc…), a trei broşuri (Edificii religioase, Turnuri şi bastioane şi Pieţe istorice şi zone pietonale), a nouă pliante (Situri arheologice antice, Cetăţuia, Turnul Croitorilor, Cimitirul Central, Strada în oglindă, Clujul verde, Palate, Ştiaţi că… şi Best of), precum şi a zece tipuri de cărţi poştale.
  2. Moştenire pentru viitor, adică muzeele din Cluj-Napoca. Această secţiune presupune realizarea unei broşuri.
  3. Oaza din mijlocul oraşului (Grădina Botanică Alexandru Borza) presupune realizarea unui pliant.
  4. Memoria vie a satului transilvănean (Parcul Etnografic Romulus Vuia) presupune realizarea unui pliant.
  5. Două roll-up-uri fixe, două rotative şi un spider cu imagini de promovare.
  6. 150 de afişe de promovare a oraşului – unele dintre acestea au fost expuse la Turnul Croitorilor cu ocazia Zilelor Centrului istoric. Fotografiile sunt primite de la UAP, unele sunt realizate de către Centrul de Informare turistică, iar altele sunt de la prima ediţie a Concursului de fotografie de anul trecut Clujul – oraşul comoară.
  7. Zece fluturaşi de promovare a oraşului.
  8. Filme de prezentare – vor fi realizate până la sfârşitul anului un film de 30 min, patru clipuri de câte 1-3-5 min (zece difuzări la Realitatea în prime-time) şi un spot de 10-30 secunde (va fi difuzat pe Realitatea TV, 70 de difuzări în prime-time). Vor fi distribuite turiştilor 2.000 de DVD-uri cu aceste filme.

Pliantele, ghidurile şi broşurile vor fi realizate în 6 limbi, română, engleză, germană, maghiară, franceză şi italiană. Proiectul iniţial presupunea numai promovare internă, în ţară, de aceea, Primăria a venit în completare traducând pliantele în engleză, franceză, germană, maghiară şi italiană. Traducerile sunt realizate cu sprjinul centrelor culturale (britanic, francez, german, italian) şi a comunităţii maghiare. Toate aceste produse de promovare sunt realizate de Centrul de Informare Turistică în materie de text şi design al produselor.

Mai doresc să vă atrag atenţia asupra site-ului proiectului, disponibil la adresa VisitClujNapoca.ro. Pentru că axa de finanţare europeană presupune anumite limitări, este un site în care încercăm să dezvoltăm conţinutul referitor la monumentele şi la istoria oraşului, pentru că nu putem prezenta aici localurile, restaurantele, hotelurile şi nici evenimentele la care se vând bilete a precizat primarul.

Lasă un comentariu

Foloseşte cu încredere: <a href="" title=""></a> <strong></strong> <em></em> <blockquote></blockquote>

Încercăm să avem o politică liberală vizavi de comentarii.
Te rugăm să menții o atmosferă pozitivă și constructivă în mesajele tale sau riști să ai accesul blocat.