Orașul Cluj-Napoca

Împărtășește!

Implică-te! Cluj în imagini

Cluj-Napoca, prezent la cel mai mare târg de turism din Germania

Data publicării
Categoria

Municipiul Cluj-Napoca va fi promovat în perioada 9-13 Martie 2011, la unul dintre cele mai mari târguri internaţionale din Europa şi din lume. Anul trecut târgul a înregistrat 11.098 participanţi din 187 de ţări şi a avut aproximativ 200.000 de vizitatori.

Primăria Cluj-Napoca participă în premieră anul acesta la cea de-a 48-a ediţie a Târgului de Turism de la Berlin.

Având în vedere că promovarea turistică a municipiului Cluj-Napoca reprezintă o componentă strategică de dezvoltare locală, această primă participare la un târg de turism de o asemenea anvergură cum este Târgul Internaţional de turism de la Berlin reprezintă o oportunitate deosebită de promovare a potenţialului turistic local, cu relevanţă şi din perspectiva candidaturii oraşului nostru la titlul de Capitală Culturală Europeană în 2020.

Sub deviza Cluj-Napoca, inima Transilvaniei, Primăria Cluj-Naopoca va încerca să prezinte oraşul ca fiind unul cu o istorie seculară, un oraş al legendelor, un centru multicultural, dar şi unul al evenimentelor, centru al cinematografiei (Festivalul Internaţional de Film Transilvania şi Comedy Cluj). De asemenea, Clujul este şi punct de plecare spre alte obiective şi trasee turistice din zonă.

Turiştii germani, care reprezintă unul dintre sectoarele de piaţă cele mai importante pentru Cluj-Napoca, conform datelor statistice (sunt pe locul 2 în ceea ce priveşte vizitarea oraşului), vor primi pliante, hărţi turistice şi alte materiale de promovare a site-ului turistic www.visitcluj.ro, care are deja o versiune în limba engleză perfect funcţională.

În aceste zile se lucrează la versiunea în germană care urmează să fie completată până în data de 9 Martie 2011.

Vor fi prezentate trei tipuri de pliante realizate de Serviciul Relaţii Comunitare şi Turism.

Cluj-Napoca, oraş al secolelor, legendelor, muzeelor, multiculturalităţii, evenimentelor (calendarul pe anul în curs) și cinematografiei.

Best of Cluj – prezentarea principalelor obiective turistice ale oraşului precum Piaţa Muzeului, Piaţa Unirii şi Piaţa Avram Iancu, Turnul Croitorilor, Grădina Botanică şi Parcul Cetăţuia.

Discover Transilvania around Cluj – vor fi promovate principalele forme de turism care se pot practica în zona Clujului, începând de la turismul activ şi de aventură, până la cel cultural şi terapeutic (exemplu: Băile Sărate de la Cojocna şi de la Ocna Dej, Salina Turda).

De asemenea, Primăria Cluj-Napoca va duce la Berlin materiale de promovare a festivalurilor TIFF şi Comedy Cluj.

În plus, s-a stabilit o colaborare, urmând ca la Berlin să fie prezentate şi materiale de promovare realizate de către agenţii de turism clujene cu oferte turistice legate de Cluj-Napoca şi de zona Clujului.

Acesta este primul pas important pe care primăria îl face în direcţia promovării la astfel de manifestări. De asemenea, municipalitatea îşi propune ca în fiecare an să participăm la un târg de nivel european, fiind vizate târguri precum cele de la Madrid, Milano, Paris, Londra, Budapesta. Depinde şi de sprijinul pe care primăria clujeană îl va avea din partea Ministerului Dezvoltării Regionale şi Turismului, pentru că, trebuie precizat faptul că la Berlin, Primăria va beneficia de un stand gratuit în spaţiul alocat României prin intermediul Ministerului Dezvoltării Regionale şi Turismului.

Lasă un comentariu

Foloseşte cu încredere: <a href="" title=""></a> <strong></strong> <em></em> <blockquote></blockquote>

Încercăm să avem o politică liberală vizavi de comentarii.
Te rugăm să menții o atmosferă pozitivă și constructivă în mesajele tale sau riști să ai accesul blocat.