Orașul Cluj-Napoca

Fii unic!

Implică-te! Cluj în imagini

Strategia de marketing – un factor determinant în succesul dar și în eșecul unui business online

Data publicării
Categoria

Vânzările unui magazin online depind în mare măsură de eficiența campaniilor de marketing derulate. O campanie de promovare bine gândită generează trafic și optimizează experiență utilizatorului pe e-store astfel încât el să nu părăsească magazinul fără să cumpere. În același timp, o campanie realizată ineficient nu numai că nu generează profit, dar poate chiar să cauzeze pierderi de capital.

Printre cele mai utilizate tactici de marketing în eCommerce sunt PPC (Pay per Click advertising), SEM (Search Engine Marketing), SEO (Search Engine Optimization), display advertising, marketing afiliat și e-mail marketing.

Markday – sesiune de workshop-uri dedicate specialiștilor în marketing, la TeCOMM

În cadrul TeCOMM eCommerce Conference&Expo va avea loc sesiunea special dedicată specialiștilor în marketing, sesiune care va include 4 workshop-uri susținute de experți din țara și străinătate. Cătălina Ionescu, Client Partner eCommerce CEE la Facebook va susține workshopul Cum să vinzi mai mult prin storytelling, iar Lucia Ciucă, Managing Director la Quantum Data Science va prezenta studii de caz care măsoară audiența publicului și oferă o înțelegere mai bună a consumatorilor de online în cadrul prezentării How to leverage DATA for your Business and Marketing Strategy.

În cadrul aceleiași sesiuni Markday va fi prezent și Marius Deak, Fondator&CEO la GreenPixel care va împărtăși publicului din experiența sa de peste 20 ani în marketingul digital românesc. Prin intermediul agenției sale, Marius coordonează strategiile a peste 300 de proiecte aparținând  marilor companii precum Vodafone, Romtelecom, Ursus, BRD, Tarom, British American Tabacco sau Rompetrol.

Antreprenorii se întâlnesc în 25-26 Octombrie 2016 la Cluj-Napoca

Proprietarii magazinelor online vor participa în 25-26 octombrie la prezentările și dezbaterile incluse în agenda evenimentului TeCOMM, iar în 26 octombrie antreprenorii români vor discuta în cadrul celor 4 sesiuni de workshop despre cum să îți crești afacerea online, cum să aloci resursele necesare și cum poți inova într-un mediu aflat mereu în schimbare. Cătălin Popa, Azure Business Development Manager la Microsoft va susține în cadrul TeCOMM prezentarea Cum să asiguri resursele necesare pentru soluția ta care va include studii de caz și exemple concrete despre cum soluțiile cloud ajută în dezvoltarea și gestionarea afacerilor.

Alături de Cătălin Popa, Sergiu Neguț, Director la Maastricht School of Management din România va împărtăși proprietarilor ai magazinelor online cum să crești afacerile, în timp ce Ionuț Grossu, Managing Director&Co-fondator Service Return va prezenta cum inovezi în propriul business. Ionuț Grossu este unul dintre cei mai renumiți profesioniști în eCommerce din România care a dezvoltat companiile Fashion Days, Elefant.ro și a oferit consultanță în comerțul electronic numeroaselor proiecte din Belgia, China, Rusia sau Marea Britanie.

Workshop-urile privind rata de conversie: între teorie și practică

Alexander Goesswein, Managing Director la compania internațională Criteo va participa în 26 octombrie la TeCOMM eCommerce Conference&Expo cu workshop-ul dedicat creșterii ratei de conversie. Cu o experiență de peste 17 ani în industria de marketing și mass-media, Alexander a avut un rol important în conducerea Yahoo! (Overture) și Microsoft Advertising, iar în prezent, coordonează activitățile din Europa Centrală a companiei Criteo în relațiile sale cu clienți precum Sony, Made.com sau Thomas Cook Airlines. Alexander Goesswein va susține workshop-ul privind modalitățile prin care magazinele online își pot îmbunătăți rata de conversie prin intermediul telefonului mobil, al doilea cel mai utilizat instrument în realizarea cumpărăturilor online după laptop/calculator.

Ovidiu Joița (Director IAgency), Florinel Ioan Chiș (Director Executiv ARMO) și Cristian Ignat (Chief Canopyst la Canopy) vor susține workshop-uri în cadrul sesiunilor Conversii/SEO/PPC din cea de-a doua zi a evenimentului TeCOMM, dedicat proprietarilor de magazine online și profesioniștilor în eCommerce. Utilizează forța Google! Tot ce trebuie să știi despre SEO-SEM și algoritmi de penalizare în 2017 este prezentarea susținută de Ovidiu Joița care va vorbi despre cum poți crește vizibilitatea business-ului online pe motorul de căutare Google și cum poți ajunge în primele căutări folosind cuvinte cheie.

Lasă un comentariu

Foloseşte cu încredere: <a href="" title=""></a> <strong></strong> <em></em> <blockquote></blockquote>

Încercăm să avem o politică liberală vizavi de comentarii.
Te rugăm să menții o atmosferă pozitivă și constructivă în mesajele tale sau riști să ai accesul blocat.