Previziunile în eCommerce pentru următorii ani, la TeCOMM
- Data publicării
- Categoria
- Știri
- Comentarii
- 0
- Trackbacks
- 0
Retailerii sunt nevoiți să ofere clienților cea mai bună experiență de cumpărare posibilă pentru a satisface cerințele consumatorilor, iar metodele de dezvoltare vor fi prezentate în cadrul celei de-a 9-a ediții a evenimentului TeCOMM eCommerce Conference&Expo, ce va reuni la Grand Hotel Italia din Cluj-Napoca peste 300 profesioniști în eCommerce.
„Eșecul apare de cele mai multe ori din locurile de unde nu te aștepți. Dacă te afli la început și deții prima ta companie, primul tău start-up, există șanse să nu observi aceste lucruri, de aceea trebuie să cauți persoane cu experiență care nu neapărat au avut succes, dar care s-au confruntat pozitiv cu eșecul.”, declară Ivan Imhoff, fondatorul agenției de marketing House of Kaizen din Londra care susține că business-urile de succes din domeniul eCommerce prezintă câteva caracteristici comune precum definirea scopului, adaptabilitatea planului de afaceri, definirea eșecului și metodologiile. Ivan are care are o experiență de peste 16 ani în marketing online, cu predilecție în zona de retenție a clienților, CRO și strategie.
Proprietarii de magazine online vor cunoaște în cadrul TeCOMM modalitățile prin care pot defini direcția companiei și strategiile utilizate pentru asigurarea succesului în cadrul sesiunilor de workshop prezentărilor și dezbaterilor susținute de cei peste 30 speakeri de renume din țară și din străinătate, profesioniști în eCommerce.
Shopping contextual – în topul tendințelor pentru următorii ani
Shopping-ul contextual sau personalizat, este o tendință importantă în comerțul electronic și va fi dezbătută în cadrul evenimentului, experiența de cumpărare centrată pe utilizator fiind nu doar o prioritate, ci un avantaj competitiv pentru magazinele online. Ovidiu Joița, fondatorul agenției de marketing online și SEO iAgency va susține în cadrul evenimentului workshop-ul despre conversii, SEO și PPC realizate eficient. Cu o experiență de peste 15 ani în marketing online și un portofoliu de clienți renumiți pe piața românească a comerțului electronic, Ovidiu va susține workshopul practic în cadrul căruia participanții vor descoperi tendințele și inovațiile din acest segment.
Metodele de plată flexibile – o necesitate în viitorul comerțului electronic
Vânzările efectuate de pe platformele mobile vor continua să crească și în următorii ani, acesta rămânând unul dintre principalele trenduri în industria comerțului electronic. Retailerii vor trebui să ofere clienților un upgrade la metodele de plată clasice, iar ușurința cu care se poate efectua plata este direct proporțională cu creșterea conversiilor, potrivit cmsreport.com.
Lideri în furnizarea de sisteme de plată online, compania PayU are o prezență globală în 16 țări și oferă peste 250 de modalități de plată rapide, sigure și eficiente magazinelor online, metodele putând fi integrate atât offline cât și online pe platforme precum computer, tabletă, device-uri mobile sau coșuri de cumpărături. Marius Costin, Country Manager Pay U, are o experiență de peste 13 ani în management și telecom, coordonând echipe de până la 800 de persoane. Viziunea sa se concentrează pe dezvoltarea talentelor și a echipelor și pe identificarea oportunităților care aduc creștere accelerată în industria eCommerce.