Orașul Cluj-Napoca

Gândește!

Implică-te! Cluj în imagini

Start a party with THE BEAT ajunge în Cluj

Data publicării
Categoria

J&B, whisky-ul celor mai reuşite party-uri, porneşte în turneu naţional pe BEAT-uri antrenante, continuând tradiţia organizării celor mai surprinzătoare petreceri, într-o nouă campanie, „THE BEAT!”, sub conceptul „Start a party!”. Din 5 Martie 2011, BEAT-urile trupei Sensor au aruncat în aer petrecerea J&B din Braşov, Constanţa, Iaşi, Sibiu urmând alte două săptămâni de turneu în Cluj şi Bucureşti.

„Start a party” cu „THE BEAT!” oricum, oriunde şi pentru oricine fiindcă orice party poate începe spontan, cu doar un simplu BEAT. BEAT-uri care ne invadează de cum intrăm într-un club sau BEAT-uri pe care oricine le poate descoperi, oriunde: în casă, la birou, pe stradă, în club. BEAT-uri create de oricine din tot ce ne înconjoară: sunetul tastaturii, bătaia creionului pe birou, paşii pe holuri sau paharele ciocnindu-se. Astfel, J&B a identificat ingredientele principale ale celor mai reuşite petreceri: BEAT-urile însoţite de atitudinea potrivită, bună dispoziţie, oameni şi băutura preferată. În a cincea săptămână a turneului naţional J&B, BEAT-urile se aud în Cluj, sâmbătă, 2 Aprilie 2011, în club Obsession începând cu ora 23:00. J&B, mix de genuri muzicale şi setup neconvenţional cu Sensor şi Antonia vor provoca participanţii la petrecerea J&B să intre în ritm.

J&B este trendsetter în ceea ce priveşte organizarea celor mai neconvenţionale petreceri. Prin conceptul The Beat încercăm să arătăm consumatorilor că este nevoie doar de puţină imaginaţie pentru a da startul unei petreceri de neuitat oriunde şi oricând, a declarat Alina Ionescu, brand manager J&B, Sollers PPD.

Consumatorii din toată ţara pot experimenta în avans BEAT-urile surprinzătoare ce vor cuprinde oraşele nominalizate în turneul J&B pe site-ul campaniei feelthebeat.ro, o platformă online care le va permite să îşi creeze printr-un singur click propriul ritm şi propria petrecere.

Din baruri până în campusurile studenţeşti J&B îşi va face simţită prezenţa încă de vineri, 1 Aprilie 2011, când clujenii vor fi introduşi în atmosfera petrecerilor J&B. BEAT-urile antrenante şi ritmul vor fi date de Sensor prin jam session, în cafeneaua Kharma, începând cu ora ora 21:00.

BEAT-uri, Sensor, lumini, outfit-uri originale şi nu numai sunt doar câteva dintre surprizele celor mai tari petreceri J&B. Inedit, antrenant şi uimitor!

Ca în fiecare an, J&B va recomanda participanţilor la petrecerile „The BEAT” să consume produsele sale în mod responsabil prin mesaje distribuite în locaţii şi în jurul acestora. Let’s start the party, let’s find the BEAT!

Încă de la apariţie, J&B a fost Scotch-ul “neconvenţional”, fiind asociat cu petrecerile, cu inovaţia şi cu o atitudine sociabilă. Începând cu Dean Martin şi Rat Pack, cei mai cunoscuţi consumatori de J&B în Vegas, până la vedetele moderne care dansează la evenimentele J&B de pe coastele Ibizei, J&B se află în centrul fiecărei petreceri reuşite.

J&B Rare este whisky-ul Scotch numărul 1 în Europa şi al doilea la nivel mondial, având vânzări de peste 6 milioane de baxuri pe an. Compania Justerini & Brooks datează din 1749, când a fost atestată ca distribuitoare de vinuri rafinate şi de băuturi spirtoase. Whisky-ul J&B Rare Scotch, aşa cum îl consumăm astăzi, a fost realizat în ultimul secol, pentru piaţa americană de după prohibiţie. Gustul său, echilibrat şi plăcut vine din îmbinarea perfectă a 42 de tipuri de cereale şi malţ.

Lasă un comentariu

Foloseşte cu încredere: <a href="" title=""></a> <strong></strong> <em></em> <blockquote></blockquote>

Încercăm să avem o politică liberală vizavi de comentarii.
Te rugăm să menții o atmosferă pozitivă și constructivă în mesajele tale sau riști să ai accesul blocat.