Orașul Cluj-Napoca

Vinde!

Implică-te! Cluj în imagini

„La pas prin oraşul comoară, Cluj-Napoca” – semnare contracte producţie material de promovare

Data publicării
Categoria

Primăria municipiului Cluj-Napoca a atribuit contractul de servicii de producerea unui site de promovare a oraşului şi a potenţialului turistic al acestuia.

Compania cu cea mai bună ofertă la licitaţie a fost SC HOLISUN SRL Ieri la finalul zilei, în ultima zi de contestare s-a depus o contestaţie a unuia dintre ofetanţi, Loading Media SRL care contestă preţul prea mic al câştigătorului. Conform procedurilor de achiziţii publice am cerut firmei, înainte de atribuire, să justifice şi să susţină ofertele, astfel încât suntem convinşi că această contestaţie se înscrie în seria celor făcute de dragul de a încurca bunul mers al lucrurilor şi va fi respinsă de CNSC, a precizat primarul Sorin Apostu.

Licitaţia prevede atribuirea serviciilor de proiectare a site-ului prin care se va facilita accesul potenţialilor vizitatori la informaţia turistică referitoare la obiectivele de interes ale oraşului.

Prin proiect se va realiza designul, proiectarea, construcţia pentru platforma de bază, apoi dezvoltarea şi finalizarea site-ului şi completarea acestuia cu hărţi interactive, imagini 3D… cu respectarea caietului de sarcini stabilit.

Primăria a optat pentru varianta realizării unui portal web deoarece este mijlocul cel mai uzitat de accesare a informaţiilor, inclusiv a celor de interes turistic. Va fi un site interactiv, cu imagini, hărţi şi trasee turistice, care va conţine descrierea tuturor categoriilor de produse turistice promovate în limbile română, engleză, germană, maghiară, italiană, franceză.

Toate paginile vor conţine elementele de identitate vizuală a proiectului, conform manualului de identitate vizuală.

Termen de realizare al portalului: trei luni de la semnarea contractului.

La licitaţia organizată în data de 17 Mai 2011 pentru realizarea portalului web au participat, alături de S.C. HOLISUN SRL, care a oferit cel mai bun preţ – 35.200 lei, alte trei firme: SC SMILE MEDIA SRL (43.140 lei), SC LOADING MEDIA SRL (42.896 lei), SC ITC SA (48.900 lei).

Proiectul La pas prin oraşul comoară prevede alte două activităţi importante prin care Primăria urmăreşte creşterea gradului de atractivitate al municipiului Cluj-Napoca prin promovarea produselor sale turistice specifice.

Alte două licitaţii au fost organizate de primărie în acest sens şi se află în evaluare.

Promovarea prin campanii publicitare a patru categorii de produse turistice: ansamblul urban Centrul istoric al municipiului Cluj-Napoca, muzeele din Cluj-Napoca, Grădina Botanică Alexandru Borza şi Parcul Naţional Etnografic Romulus Vuia (Secţia în aer liber a Muzeului Etnografic al Transilvaniei), prin desfăşurarea de acţiuni de marketing pe internet, marketing direct şi alte activităţi de marketing şi reclamă (campanii publicitare), participarea la târguri de turism în ţară şi organizarea unui eveniment de promovare turistică;

La această licitaţie a participat firma QUAL MERDIA GROUP cu o ofertă finaciară de 144.743 lei (a avut loc în 10.06.2011) şi este în acest moment în evaluare.

A treia licitaţie a fost organizată pentru contractarea unor servicii privind îmbunătăţirea imaginii destinaţiei turistice Cluj-Napoca prin realizarea unor materiale de promovare a destinaţiei (un film de prezentare şi spoturi video, CD-uri / DVD-uri, pliante, broşuri, ghiduri turistice etc.), cât mai utile şi prezentabile/aspectuoase care să fie orientate spre nevoile reale ale turiştilor;

La această licitaţie (care a avut loc în 11 Mai 2011) au fost depuse patru oferte, care sunt în evaluare:

  1. QUAL MEDIA (275.000 LEI)
  2. ESPADA MEDIA (371.228,8 LEI)
  3. Asocierea AMM DESIGN – GODMOTHER (417.365,64 LEI)
  4. TACT SRL (373.844 LEI)

Primăria a semnat contractul de finanţare din fonduri europene pentru proiectul La pas prin oraşul comoară, Cluj-Napoca în luna ianuarie a acestui an.
Durata totală a proiectului va fi de 24 de luni.

Valoare totală: 838.818 lei, din care contribuţia proprie la proiect este de 16.776 lei, iar finanţarea nerambursabilă este de 822.042 lei

Lasă un comentariu

Foloseşte cu încredere: <a href="" title=""></a> <strong></strong> <em></em> <blockquote></blockquote>

Încercăm să avem o politică liberală vizavi de comentarii.
Te rugăm să menții o atmosferă pozitivă și constructivă în mesajele tale sau riști să ai accesul blocat.