Formularele tipizate pentru actualizarea bazei de date pot fi depuse de asociaţiile de locatari/proprietari până în 31 Martie 2011
- Data publicării
- Categoria
- Știri
- Comentarii
- 0
- Trackbacks
- 0
Primăria Cluj-Napoca a prelungit până la data de 31 Martie 2011 termenul de depunere al formularelor tipizate de către preşedinţii şi administratorii asociaţiilor din municipiu, care cuprind informaţii despre acestea.
Formularul tipizat cuprinde date despre denumirea asociaţiei, adresa de corespondenţă şi de e-mail a acesteia, precum şi a reprezentanţilor legali (preşedinte, administrator, cenzori) şi poate fi ridicat de la Centrul de Informare pentru Cetăţeni, sau de pe site-ul instiţuţiei, secţiunea Informaţii utile. Acestea se vor depune la Centrul de Informare pentru Cetăţeni sau la sediile primăriilor de cartier.
Primăria Cluj-Napoca realizează această actualizare a bazei de date cu asociaţiile de locatari/proprietari în scopul unei colaborări mai eficiente cu acestea, astfel încât preşedinţii şi administratorii din municipiu să fie informaţi cu privire la prevederile legislative din acest domeniu.
La nivelul municipiului Cluj-Napoca sunt aproximativ 2.000 de asociaţii de locatari/proprietari.