Orașul Cluj-Napoca

Învață!

Implică-te! Cluj în imagini

cora

cora apartine companiei Romania Hypermarche, care este legată la rândul său de grupul franco-belgian Louis Delhaize.

Program de funcționare

  • luni – duminică / 8:00 – 22:00

Contact

Ultima actualizare:

Comentarii (5)

  1. Florin F

    Buna seara,
    Va rog sa-mi spuneti cum trebuie sa procedez cu un frigider vechi pentru a-l preda spre reciclare la d-voastra?

    Răspunde

  2. sinko andreea

    buna ziua ! ieri, in data de 18.06.2013 am primit online revista cora.. unde am gasit slip de fetite cu minnie mouse. am fost la cora si nu era… de ce purtati oamenii pe drum deageaba??? cora cluj este cun magazin dezamagitor.. cu un personal care nu stie nimic niciodata..

    Răspunde

  3. Florin Runcan

    Este sfidător ce se intâmplă la casele de marcat de la Cora. Din cauza reducerilor cu 25% sunt unii cumpărători care adună de la toţi cunoscuţii carduri de cumpărături CORA şi dacă au 20 de produse în coş, facturează de 20 de ori ,spre exasperarea celor din spatele lor. Azi am stat la coadă la casa de marcat de la ora 8.10 până la ora 9 din cauza unor „zgârie brânză”. Mulţi de la coadă au renunşat la cumpărături, abanonând coşurile sau cărucioarele cu cumpărături lângă case şi au plecat.În faţa mea erau un domn şi o doamnă care factura fiecare doză de bere, fiecare cutie de capucino, săpun, deodorant, banane, kilogram de zahăr, ulei, etc. Erau la acea oră deschise 5 sau 6 case şi la fiecare casă era celpuţin unul care factura fiecare produs.Eu de nervos ce eram am renunţat la reducere. Ne-am adunat la biroul relaţii clienţi mai mulţi clienţi şi am cerut să vină cineva din conducere, dar ni s-a spus că e dreptul fiecărui client la reducere. Nu a venit nimeni să stea de vorbă cu noi. Dar dreptul celor mai mulţi cumpărători, care nu sunt amatori de chilipiruri, şi care trebuie să renunţe la cumpărături unde este ?.Vă rugăm să luaţi măsuri dacă vreţi să ne mai păstraţi ca şi clienţi. Să se stabilească o casă sau două pentru acesti amatori de reduceri, sau să aibă prioritate clienţii care facturează toate produsele din cos o singură dată. În speranţa că se va rezolva vă mulţumim.

    Răspunde

  4. Diana(din Cluj-N)

    Buna Ziua,cind mai angajati casieri,inaine, va rugam sa le predati citeva notiuni de BUN SIMT FATA DE CLIENTI,SI ASIGURATI-VA CA IN CASA SINT BANI CA SA POATA RESTITUI RESTUL CUM SE CUVINE!Azi la ora13,28, am fost sa cumpar la Cora(Bd.1 Decembrie)si ma asteptam sa primesc restul corespunzator,i-am zis casierului sa-mi dea restul,nu sa-mi arunce un ban de 5,si sa-mi zica impertinent,sa-i restitui 3 bani! TARANUL DE LA CASA NR.4 SE NUMESTE MURESAN HORATIU,MI-A ARUNCAT CA N-AM DECIT SA-I PUN RECLAMATIE! Cred ca nici nu va pasa pe cine angajati la casele de marcat,asa cum nu le asigurati nici monede pt.restituirea restului,SA VA FIE RUSINE!!!

    Răspunde

  5. clujean

    Puteti lua exemplu de la Kaufland,dupa modul in care trateaza clientii,stiu sa vorbeasca casierii,fara sa fie obraznici,si de asemenea stiu sa restituie restul corespunzator,clientilor.De aceea e plin de clienti la Kaufland in Manastur!!! Acolo nu ne fura la rest ca si la Cora,s-au Carrefour ,niste tarani insolenti!!!

    Răspunde

Lasă un comentariu

Foloseşte cu încredere: <a href="" title=""></a> <strong></strong> <em></em> <blockquote></blockquote>

Încercăm să avem o politică liberală vizavi de comentarii.
Te rugăm să menții o atmosferă pozitivă și constructivă în mesajele tale sau riști să ai accesul blocat.