E.ON Energie România a fost creată prin fuziunea companiilor de gaze naturale şi energie electrică E.ON Gaz România şi E.ON Moldova Furnizare, iar lansarea sa marchează apariţia serviciilor integrate în domeniul furnizării de energie în România.
Centrul de Relaţii Clienţi a fost înfiinţat pentru rezolvarea rapidă şi eficientă a tuturor solicitărilor tale legate de furnizarea energiei electrice.
De luni până vineri, între orele 8:00 și 20:00, îţi oferim informaţii despre:
- încheierea contractului de furnizare;
- modificarea contractului existent;
- documente de acces la sistem;
- reglementări în vigoare;
- informaţii cu privire la ajuroul de încălzire;
- detalii despre conţinutul facturii;
- modalităţi de plată a facturii;
- utilizarea energiei în condiţii de siguranţă;
- adrese utile, numere de telefon, program cu publicul;
- alte solicitări şi sesizări de natură comercială.
Program de lucru cu clienții
- luni – joi / 9:00 – 17:00
- vineri / 8:00 – 16:00
Contact
- E.ON Energie România - Centrul de relații clienți Cluj-Napoca
- http://eon-romania.ro
- serviciiclienti@eon-romania.ro
- voice0800 800 928 (gaze naturale)
- voice0800 800 929 (energie electrică)
- strada Decebal, numerele 93-95, 400205, Cluj-Napoca, județul Cluj
- Download vCard
Nu primesc decat facturi in care sunt anuntata despre prnalitati. Concret: nu am primit facturile pt dec. 2016 si ianuarie 2017. In schimb am primit alte doua facturi (ultima azi, 10.03) incluzind contravaloarea consumului penalitatile. CUM sa ghicesc cind vine factura lunara ?!? Sau e o politica de a lua bani in plus ? Astept cu interes un raspuns. In caz contrar ma adresez justitiei.
Cum se citeste factura de gaz ? Daca suma de plata este cu minus , asta inseamna ca nu ai de plata ?
nol din blocul calea manastur 101 scara 2 santem ingrijorat doarece la etajul trei locuesc un propietar de apartament de nume TURCITU CARE ARE 93 DE ANII INITIAL la toate apartamente trebuia sa instaleze senzor de curgere gazuluiin acest apartament nu este instalat acest senzor vazand cite explozie sa produce din neglijentaca se uita sa inhida gazul dm. Turcitu este foarte batrin si va rugam sa fie obligata sa instaleze senzor de fapt era olege sa fie instalat la totii consumator de gaze ramin cu respect
Opresc gazul pentru „neplata” cand nici macar nu trimit facturile!!!! Mai mult decat atat nu anunta!!! Numerele de telefon mereu ocupate…….gata cu Eon
Nu am primit factura de gaz . Cum pot intra in posesia ei. Vecinii au primit de o saptamana iar eu inca nu.
NU inteleg nimic. Eu sunt inregistrata la dvs cu casuta de email doinasavu43@gmail.com si am deschis cont my eon de ani si dintr-o data nu-mi mai accepta deschiderea contului meu sa-mi vad facturile si platile. Care este problema dvs?
totate informatiile mi le dati pe aceasta casuta de email dar nu ma lasati sa intru in cont
doinasavu43@gmai.com.
Am dat citiri de contor,am urmarit facturi emise si platite,am facut plati online. Toate pana acum cand nu-mi accepta intrarea in cont.
Daca este duplicat va rog sa-mi dati raspunsuri competente.
La codul de incasare 2103164420 apar doua adrese ,una corecta pe Ec Teodoroiu 63 bl P1 ap 5 DEJ jud Cluj
si una in partea dreapta sus a facturii care este incorecta find fosta noastra adresa de pe Aleea Primaverii nr 1
Bl B ap 28 dej .Apartamentul a fost vandut.
Varog sa corectati
Cu multumiri
V FILIP
Buna ziua in Com Apahida județul cluj se fac racordari la eon pt gaz
incerc sa iau legatura cu un operator si nu reusesc.
doresc un numar de telefon de la eon Cluj.
Am platit in avans 200 lei si cu toate acestea am primit o somatie de plata nu stiu ce este .
incerc sa iau legatura cu un operator si nu reusesc.
doresc un numar de telefon de la eon Cluj.
Am platit in avans 200 lei si cu toate acestea am primit o somatie de plata nu stiu ce este .
Locul de consum se afla pe Str,Campului Nr, 227 Ap. 5
Nu inteleg de ce e asa bulibaseala la E-on gaz Cluj – Napoca , eu mi-am schimbat domiciliul si de la 1 septembrie incerc sa imi refac contractul de furnizare a gazului pe adresa noua si nu reusesc nicicum pe ONLINE ar trebui sa se numeasca OFLINE ca mi-am introdus datele de cel putin 40 de ori si pe cind sa dau clic de trimitere ma aruncati afara , oare ce intelegeti prin acest serviciu ONLINE ??? Va rog de urgenta un raspuns pe adresa mea de e-mail : tius_cezara@ yahoo.com ca vreau sa imi platesc urgent consumul pe luna septembrie !!!!!
PENTRU A VORBI CU UN CONSULTANT SI NU CU ROBOT: TREBUIE SA SUNATI 0265 200 366 APESATI TASTA 2 APOI ZICI : NU, NU, NU LA TOATE INTREBARILE PANA ITI ZICE SA ASTEPTI PT UN OPERATOR.
Eon gaz face revizii in funcție de apartamentele pe care le menționează administratorul recalcitrant Bungardean Crinului nr. 3. care Verificările ar trebui făcute ca sa fim in siguranța la toate apartamentele din bloc, dar prietenii administratorului care sunt la EON fac verificări si inventează probleme doar unde știu eu ca pot lua bani!!!!!!!!!!!!!! SA FA FIE RUSINE! Sa-ti fie rugine BUNGARDEAN DANIEL >>>>>>>>>>>>>>>.
Buna ziua, nu am primit factura EON din luna Iulie 2022, am sunat de trei ori la d-voastră și am fost prin programare On line la d-voastră , nu s-a rezolvat NIMIC, cred ca suntem bătaie de jos sa ajungeam sa cerșim sa ne eliberați factura EON pentru a nu intra in imposibilitate de plata! Aștept răspuns ce mai trebuie sa fac pentru a va achita d-voastră factura EON !!!
Buna ziua, nu am primit factura EON din luna Iulie 2022, am sunat de trei ori la d-voastră și am fost prin programare On line la d-voastră , nu s-a rezolvat NIMIC, cred ca suntem bătaie de joc , sa ajungeam sa cerșim sa ne eliberați factura EON pentru a nu intra in imposibilitate de plata! Aștept răspuns ce mai trebuie sa fac pentru a va achita d-voastră factura EON !!!