Vitrina Advertising reprezintă România în reţeaua mondială de marketing şi advertising AMIN
- Data publicării
- Categoria
- Știri
- Comentarii
- 0
- Trackbacks
- 0
Vitrina Advertising a devenit recent membră a reţelei globale de agenţii publicitare independente AMIN – Advertising and Marketing International Network, fiind prima dată când din această structură face parte şi o agenţie românească. De altfel, în cadrul AMIN fiecare companie membră este reprezentant unic al ţării sale de provenienţă.
Vitrina a fost selectată membru al AMIN ca urmare a experienţei de peste 21 de ani ca agenţie de publicitate full service, a prestigiului naţional în domeniu şi a standardelor
„Această afiliere ne creează deschidere la nivel global şi ne permite să le oferim actualilor noştri clienţi posibilitatea de a se promova oriunde doresc pe glob. De asemenea, apartenenţa la AMIN ne dă posibilitatea de a lucra cu clienţi internaţionali care doresc să intre pe piaţa românească. AMIN va însemna infuzie de know-how prin acces la cercetare şi metode noi de promovare”, a declarat Mihaela Rus, director general Vitrina Advertising.
Alăturarea Vitrina Advertising la AMIN a fost încheiată la Budapesta, printr-un acord de parteneriat între Mihaela Rus şi doi reprezentanţi ai reţelei: Gergely Erdos (Ungaria) – vicepreşedinte AMIN şi René van Gameren (Olanda) – secretar general AMIN.
Înfiinţat în 1985, reţeaua AMIN cuprinde 36 de agenţii de pe patru continente – Europa, America, Asia şi Africa. Scopul reţelei este de a promova know-how-ul local la nivel mondial şi de a stimula parteneriate internaţionale de afaceri între agenţii independente de publicitate. Astfel, agenţiile membre AMIN se sprijină reciproc pentru câştigarea de pitch-uri şi creează echipe mixte de profesionişti pentru clienţii care se promovează transfrontalier. Sloganul AMIN este Independently United.