Teen Upgrade
- Data publicării
- Categoria
- Știri
- Comentarii
- 0
- Trackbacks
- 0
Asociația Minte Forte, în colaborare cu Liceul Tehnologic Aurel Vlaicu, are plăcerea de a anunța proiectul Teen Upgrade.
Proiectul se derulează în perioada octombrie 2016 – iulie 2017 și vizează dezvoltarea socio-emoțională și creșterea angajabilității adolescenților care fac parte din categorii socio-economice de risc. Finanțarea proiectului este asigurată de Fundația Auchan pentru Tineri, în conformitate cu misiunea sa de a promova educația, sănătatea și egalitatea de șanse pentru tineri.
Dezvoltarea emoțională și socială este o provocare importantă la vârsta adolescenței, mai ales pentru tinerii proveniți din mediul rural, cei ai căror părinți sunt plecați în străinătate sau cei care întâmpină dificultăți financiare. Proiectul Teen Upgrade urmărește să le vină în ajutor acestora prin intermediul unor ateliere non-formale derulate în Liceul Tehnologic Aurel Vlaicu și va culmina cu o tabără în vara anului 2017. Activitățile le vor dezvolta tinerilor abilități esențiale în viață cum ar fi: comunicare, managementul emoțiilor și al relațiilor sociale.
Pentru creșterea angajabilității tinerilor, proiectul Teen Upgrade va oferi adolescenților o zi de ucenicie în magazinul Auchan Cluj, alături de angajații acestuia. Tinerii vor putea observa și exersa diferite sarcini pe care angajații magazinului le desfășoară, pentru a se familiariza cu realitatea unor locuri de muncă și a putea lua decizii informate privind viitorul lor profesional.
Asociația Minte Forte, fondată in 2010, este o organizație non-profit dedicată promovării sănătății mintale prin educație, sprijin psihologic și dezvoltare personală. Printre activitățile organizate de Minte Forte, se mai numără: Săptămâna Sănătății Mintale, evenimente lunare de dezvoltare psihologică și de educație cu privire la menținerea sănătății mintale, servicii de consiliere psihologică și psihoterapie, programe de psihoeducație pentru copii și adolescenți.
Auchan România, o companie responsabilă
Auchan România are în portofoliu 33 de hipermarketuri, cu 280.000 m2 suprafaţa netă de vânzare – al doilea comerciant din ţară, cu circa 11.000 de angajaţi – al cincilea angajator privat din România, cu o cifra de afaceri cu taxe de peste 1 miliard de Euro în 2015 şi propune celor circa cinci milioane de locuitori din 18 oraşe în care sunt prezente magazinele Auchan un comerţ modern, de calitate, cu cele mai largi game de produse şi un concept de discount generalizat, cu toate preţurile mici, permanent. Auchan România realizează o serie de acțiuni importante pentru promovarea acțiunilor de responsabilitate socială şi integrare a tinerilor dar şi programe pentru protejarea mediului înconjurător care au drept scop gestionarea deşeurilor, economisirea resurselor naturale, oferirea la vânzare a unor produse care protejează mediul.