Orașul Cluj-Napoca

Creează!

Implică-te! Cluj în imagini

IAA YP Cluj recrutează noi membri

Data publicării
Categoria

IAA YP Cluj, singura asociaţie profesională din domeniul MarCom din Cluj-Napoca cu prezenţă la nivel internaţional, desfăşoară campania de recrutare de noi membri din rândul profesioniştilor de marketing și comunicare.

În a doua jumătate a lunii aprilie, asociația IAA YP Cluj desfăşoară o nouă sesiune de recrutare ce are ca scop selectarea a 13 membri noi. Tinerii clujeni pasionaţi de marketing şi comunicare, ce au deja experienţă într-o companie sau în proiecte extracuriculare din domeniu sunt persoanele căutate de echipa IAA YP Cluj. Noii membri se vor alătura unei echipe de 13 profesionişti ce susţin şi dezvoltă prin proiectele lor mediul de marketing clujean contribuind în acelaşi timp la dezvoltarea profesională şi personală a membrilor organizaţiei.

Specialiştii de marketing şi comunicare ce doresc să facă parte din IAA YP Cluj pot aplica în perioada 15-21 Aprilie 2013 aici, iar mai multe detalii despre campanie pot fi găsite pe pagina de Facebook IAA YP Cluj, urmând ca în data de 3 Mai 2013 să fie comunicată lista persoanelor selectate.

Noii membri IAA YP Cluj se vor implica în proiectele organizaţiei şi vor contribui la creşterea comunităţii de marketing din Cluj.

Din dorinţa de a ni se alătura, mulți tineri profesioniști din marcom-ul clujean ne-au întrebat când ne extindem echipa asociației. Cu bucurie anunţăm că dorim să creştem numărul de proiecte pe care să le realizăm în 2013, iar cu această ocazie în perioada următoare suntem deschişi celor care vor să ni se alăture în cauza creşterii mediului de business şi marketing local şi regional. Activitatea asociaţiei mai este concentrată şi spre dezvoltarea membrilor săi oferind acces la informaţii utile, schimb de idei, networking de calitate şi posibilitatea de a contribui în mod activ la proiectele asociaţiei, declară Călin Biriş, preşedintele asociaţiei.

Printre iniţiativele gândite până acum de asociaţie se numără serile IAA YP, Cum comunică ONG-urile, ARTvertising – un eveniment ce a unit arta, marketingul, comunicarea, precum şi lansarea primei ediţii a catalogului Marketing Tribe – singurul instrument de acest gen din industria locală ce cuprinde segmentarea specializată a furnizorilor de servicii de MarCom, date de contact actualizate a 66 de agenţii, precum şi articole ale unor specialiști cu experiență în domeniu.

IAA YP Cluj este un program al IAA ce reuneşte tineri pasionaţi de comunicare şi marketing care vor să dezvolte domeniul publicității. La nivel internaţional, International Advertising Association este un parteneriat strategic unic, care apără interesele comune ale tuturor disciplinelor din întregul spectru al comunicărilor de marketing – de la agenţii de publicitate până la companii mass-media, agenţii şi firme de marketing direct, cat şi ale practicanţilor individuali.

Lasă un comentariu

Foloseşte cu încredere: <a href="" title=""></a> <strong></strong> <em></em> <blockquote></blockquote>

Încercăm să avem o politică liberală vizavi de comentarii.
Te rugăm să menții o atmosferă pozitivă și constructivă în mesajele tale sau riști să ai accesul blocat.