Orașul Cluj-Napoca

Implică-te!

Implică-te! Cluj în imagini

Sistem informatic integrat pentru servicii online

Data publicării
Categoria

Proiectul “Sistem informatic integrat pentru servicii online” a intrat pe făgaşul normal după soluţionarea contestaţiei în urma căreia ne-a fost anulată prima licitaţie. Câştigătorul licitaţiei este consorţiul format dintr-o asociere între companiile Brinel, SDC (Software Development & Consulting) şi CP Consulting Services.

A devenit deja o obişnuinţă ca proiectele mari, realizate în premieră să aibă de trecut câteva hopuri până la momentul lansării sau implementării. Acest proiect, unic în România, este fundamentul de mâine pe care se construieşte pachetul de servicii online oferit de către Primăria Cluj-Napoca cetăţenilor, a precizat primarul Sorin Apostu.

Serviciile către cetăţeni au fost îmbunătăţite în ultimii ani, odată cu deschiderea Centrului de informare pentru Cetăţeni şi cu utilizarea unui portal intern pentru documentaţie, însă începând de anul viitor acest portal extern numit Sistem informatic integrat pentru servicii online va facilita accesul clujenilor la serviciile primăriei fără deplasarea de rigoare, toate acestea într-o eră în care majoritatea tranzacţilor au loc online.

În cadrul acestui proiect municipalitatea va realiza un sistem informatic integrat de tip e-administraţie, care va asigura o legătură directă între diverse departamente din cadrul Primăriei, implicate în rezolvarea cererilor şi cetăţenii care solicită diverse lucruri.

În acest fel, se va realiza o infrastructură modernă care să poată face faţă cerinţelor actuale şi viitoare ale Primăriei unui oraş în continuă dezvoltare şi expansiune.
Un avantaj al noului sistem va fi eliminarea timpilor morţi în activitatea Primăriei în deservirea cetăţenilor şi reducerea timpului de răspuns la problemele sesizate.

Mai specific, serviciile online care vor include următoarele zone:

  • autorizații – inregistrarea pe portal și la ghiseele primăriei a autorizațiilor pentru amplasare panouri publicitare si bannere, organizare manifestatii/evenimente publice și gestiune parcări
  • sesizări – înregistrarea pe portal cât și la ghișeele primăriei a sesizărilor pentru: sesizare masini abandonate, sesizare câini comunitari, sesizare cerșetori, sesizare rampe clandestine
  • permise de liberă trecere
  • campanii de informare si masuri proactive – publicarea pe portal a unor serii de atentionari despre masuri luate de primarie care pot avea impact asupra activitatii zilnice a acestora, atentionari privind modificari legislative, de procedura, atentionari privind plata impozitelor si amenzilor
  • informare periodica prin newsletter

Dar ceea ce este foarte important este că sistemul va fi unul deschis, care va permite dezvoltarea pe următorii ani.

Lasă un comentariu

Foloseşte cu încredere: <a href="" title=""></a> <strong></strong> <em></em> <blockquote></blockquote>

Încercăm să avem o politică liberală vizavi de comentarii.
Te rugăm să menții o atmosferă pozitivă și constructivă în mesajele tale sau riști să ai accesul blocat.